אבי לוי מונה למנכ"ל בנק דיסקונט

עפר גדנקן No Comments on אבי לוי מונה למנכ"ל בנק דיסקונט

דירקטוריון בנק דיסקונט, בראשותו של שאול קוברינסקי, החליט בהתאם להמלצת ועדת האיתור, על מינויו של אבי לוי, למנכ"ל קבוצת דיסקונט.

צילום: שראל הדרי
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ללוי (56), המכהן היום כראש החטיבה הבנקאית בדיסקונט, היכרות מעמיקה וניסיון ניהולי ומקצועי רחב ורב שנים בתחומי הבנקאות השונים, בהם: אשראי עסקי, ניהול סיכונים, השקעות ופעילות בינלאומית.

לוי הצטרף לדיסקונט בשנת 2011 ומאז כיהן בתפקידים שונים בהנהלת הבנק. בתפקידו האחרון כראש החטיבה הבנקאית, היה אחראי בין היתר על ניהול מערך הסניפים, המשכנתאות, הבנקאות הפרטית ומוקד השירות. קודם לכן שימש כסמנכ"ל בכיר וראש חטיבת ניהול סיכונים, וכראש חטיבת נכסי הלקוחות.

לפני שהצטרף לדיסקונט, שימש לוי במגוון תפקידים בכירים בבנק הפועלים, ובהם ניהול פועלים UK ותפקידים בכירים בחטיבה העסקית.

ללוי תואר שני במנהל עסקים (MBA) עם התמחות במימון מאוניברסיטת בר אילן, ותואר ראשון בכלכלה מאוניברסיטת תל אביב.

שאול קוברינסקי, יו"ר הדירקטוריון: "אני מברך את אבי לוי על הבחירה בו להוביל את קבוצת דיסקונט בשנים הבאות, ומלא סיפוק מהעובדה שיש לנו נבחרת מנהלים מנוסה ומוערכת בתוך הקבוצה, המאפשרת לנו לקדם מנהלים מצוינים מתוך הבית. אבי הוא מנהל מוכשר עם ידע מקצועי רחב, היכרות עמוקה ויכולת מוכחת בעולם המשתנה של הבנקאות והפיננסים, והוא יעמוד בראש השדרה הניהולית החזקה והיציבה של הקבוצה.

דירקטוריון הקבוצה מביע אמון מלא באבי ומשוכנע שיש לו את כל הכלים, הכישורים והיכולות להמשיך את תנופת הצמיחה בה נמצאת הקבוצה ולהוביל אותה להישגים רבים נוספים, גם בתקופה זו, בה טמונים אתגרים לצד הזדמנויות חדשות עבור המשק הישראלי בכלל וענף הפיננסים בפרט. בהזדמנות זו אני מבקש להודות לאורי לוין על תרומתו המשמעותית לבנק דיסקונט ולאחל לו הצלחה רבה בהמשך".

אבי לוי: "אני מודה לדירקטוריון הבנק על האמון שנתן בי ונרגש על ההזדמנות להוביל, ביחד עם שדרת ההנהלה המצוינת שלנו, את אחד המוסדות הפיננסיים הגדולים, המשפיעים והחשובים במשק הישראלי.

כמי שמהווה חלק מהבנק מזה 12 שנים, אני מוקיר את התרבות הארגונית והעסקית המצוינת שהוטמעה בו, ואת הרצון המתמיד לאתגר את ענף הבנקאות מתוך מטרה להיטיב עם הלקוחות, בעלי המניות והעובדים. אני נחוש להמשיך בעשייה שתשמר את איתנות הקבוצה אך גם תפתח את פעילותה לכיוונים חדשים״.

אבי לוי יחליף בתפקיד את אורי לוין, מנכ"ל קבוצת דיסקונט המסיים את תפקידו לאחר כ-3.5 שנים בהן הנהיג את קבוצת דיסקונט בהצלחה חסרת תקדים, ומיצב אותה כגוף עוצמתי ודומיננטי שמאתגר באופן תדיר את המערכת הפיננסית בישראל.

מינויו של אבי לוי כפוף לאישור בנק ישראל ומועד תחילת הכהונה טרם נקבע.



0 תגובות